Tarsus Üniversitesi’nin temelleri 1992 yılında Mersin Üniversitesi’ne bağlı olarak kurulan Tarsus Meslek Yüksekokulu ile atılmıştır. 2001 yılında Tarsus Teknik Eğitim Fakültesi, 2005 yılında Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu kurulmasıyla eğitim faaliyetlerini genişletmiştir.Bugün itibari ile 4 fakülte, 1 enstitü, 1 yüksekokul ve 2 meslek yüksekokulu ile faaliyetlerini sürdürmektedir.

Tarsus Üniversitesi

4-B Sözleşmeli Personel Alım İlanına Başvuran Adayların Değerlendirme Sonuçları--

18 Ocak 2019 Cuma

TARSUS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNÜN 20.12.2018 TARİHLİ 4/B SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANINA BAŞVURAN ADAYLARIN DEĞERLENDİRME SONUCU

 

            657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4/B maddesi uyarınca Üniversitemizde istihdam edilmek üzere alınacak sözleşmeli personel için 20.12.2018 tarihinde Üniversitemizce yapılan ilana başvuran adayların seçiminde esas alınan  “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslarda Değişiklik Yapılmasına Dair Esaslar” dikkate alınarak yapılan değerlendirme sonucunda; başvuru koşullarını taşıyanlardan Lisans mezunları için 2018 KPSS(B) grubu KPSSP3 puanı, Önlisans mezunları için 2018 KPSS(B) grubu KPSSP93 puanı ve Ortaoğretim(lise ve Meslek Lisesi) mezunları için 2018 KPSS(B)grubu KPSSP94 puan  sıralaması (en yüksekten en düşüğe doğru) esas alınarak, ilan edilen pozisyon sayısı kadar asil olarak hak kazananların isimleri ile ilan edilen pozisyon sayısı kadar yedek isim listeleri ekte yer almaktadır. İlan sonucunu görmek için aşağıdaki linke tıklayınız.

 

            20.12.2018 tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanı Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.

 

            Asil olarak hak kazananların 18.01.2019 tarihinden itibaren 01.02.2019 mesai bitimine kadar aşağıdaki belgeleri hazırlayarak Genel Sekreterliğe şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

 

Asil olarak hak kazananlardan güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması sonucu olumlu gelenler göreve başlatılacaktır. Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumsuz olanlar ile süresi içinde başvurmayan veya göreve başlamayan asil adayları haklarından vazgeçmiş olup, yerine puan sıralamasına ve güvenlik soruşturması sonucuna göre yedek adaylardan alınacaktır.

 

Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

 

Göreve Başlamadan Önce Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:

  1. Dilekçe
  2. 4 Adet Vesikalık Fotoğraf
  3. Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
  4. İkametgâh Belgesi
  5. Cumhuriyet Savcılığından Alınacak Sabıka Kaydı(Adli ve arşiv kaydı)
  6. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (aslı veya noterden onaylı sureti veya Kurumumuzca aslı görülerek onaylanmış sureti)
  7. Erkek Adaylar İçin Askerlik Belgesi (aslı veya noterden onaylı sureti)
  8. Mal Bildirim Formu (Başvuru sırasında verilecektir.)
  9. Sigortalı Hizmeti Dökümü(Sigortalı Hizmeti Varsa)
  10. Daha önce çalıştıkları kurumlarda hangi statüde çalıştıklarına dair belge

 

BİLGİ İÇİN

Genel Sekreterlik

Tel: 0324 627 48 04

--